Kahdeksan tärppiä onnistuneeseen verkkosivujen kalastukseen:

Kiinnostava sisältö

Hiottu kärkiviesti

Call-to-action toiminto

Ammattimainen ulkoasu

Helppo yhteydenotto

Optimoitu eri laitteille

Viesti luottamusta ja ammattitaitoa

Hakukoneiden löydettävissä

Helpota myyntiä

Käytettävyys kunnossa

Www360°

Korkean asteen
verkkosivu­suunnittelua

 

Www360°-palvelun lähtökohtana on asiakkaasi ja yrityksesi liiketoiminnan kova ydin. Täyden palvelun pakettiin sisältyy räätälöidyn WordPress-toteutuksen lisäksi brändisi mukaiset valokuvat, asiakkaitanne kiinnostavat sisällöt sekä yrityksesi viestinnän kehittäminen.

Kolme askelta
onnistu­neeseen www-sivuun

1. Yrityksen ydin ja asiakkaat

Mitä palveluita tuotamme? Keitä ovat asiakkaitamme? Mitä lisäarvoa palvelut tarjoavat asiakkaillemme? Miten viestimme asiakashyödyn? Miten nykyiset sivumme viestivät näitä? Löytävätkö asiakkaamme verkkosivuiltamme heille tärkeitä asioita?

2. Määrittely ja suunnittelu

Mitä tavotteita asetamme sivuille? Missä sivut ovat viiden vuoden päästä? Millainen sivurakenne on? Millaisia ominaisuuksia verkkosivuille tulee? Mitä visuaalisuus sivuilla viestii? Millaista sisältöä sivuille tulee? Millä sävyllä viestitään?

3. Koodaus ja ylläpito

Kun visuaalinen ilme on taiteiltu, ja tavut ja virkkeet ovat löytäneet toisensa, on aika koodata koko tuotos kasaan. Julkaisun jälkeen varmistamme sivustonne pysyvän linjoilla niin myötä- kuin vastoinkäymisissä ylläpidolla, johon kuuluvat säännölliset päivitykset ja varmuuskopioinnit.

Www360°-palvelu
pähkinänkuoressa:

Koko paketti yhdellä sopimuksella

Säännöllinen, vakioitu ja ennustettavissa oleva hinnoittelu helpottaa budjetointia.

Täysin tarpeisiinne räätälöity ratkaisu

Laadukas visuaalinen ilme, ei valmisteemoja.

Viestinnän näkökulma mukana

Selkeä, ymmärrettävä ja kiinnostava sisältö auttaa viestimään asiakkaillesi oikeita asioita.

Viesti luottamusta ja ammattitaitoa

Asiakasymmärryksen kehittäminen

Teemme sivustoprojektissanne kyselyjä, jotka avaavat teille arvokasta tietoa siitä, millaista tietoa ja viestiä asiakkaanne teiltä toivovat.

Auta asiakkaita muistamaan yrityksesi.

Asiakas ja loppukäyttäjä osana prosessia

Osallistamme teidät ja asiakkaanne sivustonne suunnitteluun alusta asti työpajoin, tapaamisin ja kyselyin. Varmistamme sivustonne toimivan halutulla tavalla loppukäyttäjän käsissä.

Helpota myyntiä

Sivut elävät yrityksen mukana

Vierivä kivi ei sammaloidu. Kun yrityksenne toiminta kehittyy, seuraavat sivut mukananne. Luomme sivuston, joka on ketterästi muokattavissa ja päivitettävissä tarpeen vaatiessa.

Työt

Elvak

Talotekniikan edelläkävijälle rakennettiin laaja verkkosivusto, joka näyttää aidosti Elvakilta. Sivusto tukee hyvin yhdessä Elvakin kanssa kirkastamaamme brändiä sekä markkinointia.

Tutustu tarkemmin

Cleanheat

Uusi maalämpöä palveluna tarjoava yritys halusi ja sai vakuuttavat verkkosivut. Cleanheatin uniikki palvelumalli on esitetty selkesti sivuilla. Loimme Cleanheatille myös yritystoimintaa tukevan ilmeen.

Tutustu tarkemmin

Valmennustrio

Työyhteisöjen kehittäjä sai sivut, joista henkii osaaminen ja inhimillinen ote paremman työelämän kehittämisessä. Autoimme Valmennustrioa myös palveluiden tuotteistamisessa selkeiksi kokonaisuuksiksi, joita on helppo ostaa ja myydä.

Tutustu tarkemmin
Valmennustrio

Infrabuilders

Tuulivoimapuistojen infrarakentaja sai jykevyyttä perustuksiinsa verkkosivuston uudistuksella. Freesattu ilme ja selkeä sivusto antavat nyt luotettavan kuvan suurissa hankkeissa toimivalle yritykselle.

Tutustu tarkemmin

Sanerall

Jämäkästi kattoremontteja tekevä Sanerall urakoi muita ylempänä myös verkossa. Uusi sivusto on siivittänyt Sanerallin kasvua. Se vahvistaa brändiä ja helpottaa digimarkkinointia.

Tutustu tarkemmin

Värigood

Uusi sisämaalauksiin erikoistunut yritys sai verkkosivut, joita voi kasvattaa helposti toiminnan mukana. Muotoilimme sopivalla pensselillä yritykselle myös nimen, logon ja värimaailman.

Tutustu tarkemmin

Näillä eväillä etumatkaa

Www360°-palveluun kuuluu kattava lista konkreettisia toimenpiteitä, joilla varmistamme timanttisen lopputuloksen.

  • Osallistavat verkkosivujen kartoittamisen ja suunnittelun työpajat
  • Asiakas- ja henkilöstökyselyt
  • Vanhojen sivujen auditointi (tarvittaessa)
  • Asiakkaidesi osallistaminen verkkosivujen testaukseen ja iterointiin
  • Verkkosivujen roadmap (optio)
  • Tone of voice -määrittely
  • ICP-asiakasprofiilit
  • Valokuvaussuunnitelma ja 1 kuvauspäivä
  • Ammattimainen copy-teksti
  • Täysin räätälöity ulkoasu ja rakenne

Kysyvälle vastataan.

Jäikö jotain hämärään?
Kerromme mielellämme lisää.

Nousiko syke? Kerromme mielellämme lisää.